• Voľnočasové aktivity

• Deň jazykov

• Duchovné aktivity

• Najnovšie novinky

Ostatné aktuality z diania školy viď  v  samostatnom module Novinky

• Výlet Anjelíčkov a Ovečiek do Tŕstia

• 11. 7. 2023
                  • V dnešný krásny letný deň strávili deti z našej materskej školy v Tŕstí. Prijali sme pozvanie na návštevu ku starým rodičom Zoe a Deana Letkových. Deti tu čakalo prekvapenie v podobe krásneho prostredia, historického vláčika na naozajstných koľajniciach, na ktorom deti pán Jozef aj previezol. Deti mali možnosť sa dosýta zahrať futbal, poskákať si na trampolíne, pohúpať sa na húpačke, vybehať sa v priestrannej záhrade a popritom sa osviežiť výbornou domácou levanduľovou limonádou a doplniť energiu koláčikmi. Deti tu strávili krásny čas plný zážitkov, na ktorý budú určite dlho spomínať. Touto cestou by sme sa chceli ešte raz veľmi pekne poďakovať za milé a príjemné pozvanie.

• Výlet Anjelíčkov a Ovečiek do Tŕstia: Čítať viac
                  • Púť na Turzovku

• 4. 7. 2023
                  • Turzovka je mariánske pútnické miesto, ktoré sme si tento rok vybrali ako cieľ našej púte pri príležitosti ukončenia a poďakovania za školský rok 2022/2023. Tejto púte sa zúčastnili pedagogickí a nepedagogickí zamestnanci našej ZŠ s MŠ sv. Margity. Za príjemného letného počasia sme absolvovali výstup na horu Živčáková, počas ktorého sme sa všetci spoločne pomodlili krížovú cestu. Každý z nás si v tichosti niesol vo svojom srdci svoje prosby a všetko za čo ďakoval nášmu Nebeskému Otcovi. Po výstupe na vrch sme sa zúčastnili svätej omše v kostole Panny Márie Matky Cirkvi, pri ktorej sme načerpali silu z Božieho slova. Neskôr sme sa presunuli ku Kaplnke Panny Márie, Kráľovnej Pokoja, pri ktorej sa nachádzajú upravené štyri pramene čistej vody, ktorým ľudia pripisujú liečivé účinky. Po posilnení ducha sme sa v závere našej púte presunuli do blízkeho mesta Makov, kde nás čakal slávnostný o

• Púť na Turzovku: Čítať viac
                  • Vyhodnotenie súťaže so Smartbooks

• 30. 6. 2023
                  • V utorok 28.6. sa konalo celoslovenské finále na Žilinskej univerzite a zúčastnili sa ho naši žiaci: Ján Pobežal 1.A, Renée Verona Pobežalová 3.A, Dávid Dutka, 3.A, Tadeáš Dubový,3.A, Dorota Mária Dutková, 5.A, Klára Muráriková, 5.A, Hugo Maria Bersihand, 8.A.Umiestnenie: 1. miesto - Dorota Mária Dutková, Klára Muráriková - 2. miesto,Hugo Maria Bersihand - 1. miesto. Do top 10 najaktívnejších žiakov Slovenska sa dostali aj Aneta Horváthová, 7.A a Samuel Horváth, 9.A.

• Vyhodnotenie súťaže so Smartbooks: Čítať viac
                  • Účelové cvičenie v Nimnici

• 29. 6. 2023
                  • Od našej školy sa dá za hodinu dostať po cyklotrase do Nimnice. Nimnica je známe kúpeľné miesto. Našich siedmakov a ôsmakov láka svojimi ihriskami, chodníčkami, studničkou, peknou prírodou. Aj v tomto poslednom školskom týždni jeden deň strávili práve tam. Tešili sa z pohybu - zahrali si futbal, rôzne lopotvé hry, založili oheň, opiekli slaninku, porozprávali sa, a aj sa niečo nové naučili. Tieto spoločne strávené chvíle zostanú peknou spomienkou na školu a spolužiakov.

• Účelové cvičenie v Nimnici: Čítať viac
                  • Oceňovanie najlepších žiakov

• 29. 6. 2023
                  • MESTO PÚCHOV OCENILO NAJLEPŠÍCH ŽIAKOV V ŠKOLSKOM ROKU 2022/2023. Z našej školy to boli:

Hugo Maria Bersihand

Katarína Rudincová

Lukáš Vozár

Dávid Šesták

Klára Muráriková

• Oceňovanie najlepších žiakov: Čítať viac
                  • Koncoročný výlet VII. A

• 29. 6. 2023
                  • V pondelok 26.6.2023 sa naši siedmaci vybrali na koncoročný výlet do Trenčína. Našim cieľom bola lanová dráha Tarzánia, ktorá sa ukrýva v tamojšom lesopakru Brezina. Po ceste sme si obzreli aj vonkajšie hradby Trenčianskeho hradu a následne už naše kroky mierili do lanového centra. Počasie nám prialo, takže sme sa mohli naplno sústrediť na naše športové výkony. Takmer všetci sme si skúsili a aj absolvovali lanovú dráhu v korunách miestnych stromov, ktorá do veľkej miery preverila nielen našu fyzickú zdatnosť, ale aj odvahu. Po zaslúženom oddychu sme si ešte zmerali sily pri bungee runningu. Tu sa naplno prejavila súťaživosť našich žiakov a snaha dosahovať čo najlepšie športové výsledky. Po krátkej zastávke v Maxe na občerstvenie sme sa už sa celí šťastní tešili na vlak a zaslúžený odpočinok doma.

• Koncoročný výlet VII. A: Čítať viac
                  • OK základných škôl v atletike

• 25. 6. 2023
                  • Nedávno sa naši žiaci zúčastnili na atletickom športovom podujatí. Reprezentovali nás naši siedmaci, ôsmaci a deviataci, ktorí si medzi sebou podelili rôzne športové disciplíny (skok do diaľky a do výšky, vrh guľou, hod vortexom, beh na 60 m a 800 m ). Pri vyhodnocovaní sa bodovalo družstvo ako celok, preto aj trošku dlhšie trvalo, kým sa k nám na školu dostali výsledky jednotlivých žiakov.

• OK základných škôl v atletike : Čítať viac
                  • Reportáže zo školského výletu 5.A

• 22. 6. 2023
                  • 5.A v Žiline

autorky: Dorota Mária Dutková, Sára Rebrová, Nela Vidová

20.6. nešla 5.A do školy, ale na výlet do Žiliny. Stretli sa v škole, zo školy odišli na stanicu, kde ich už čakali spolužiaci, ktorí majú stanicu bližšie k domu. Vlak im išiel o 8.32, ale 5.A tam bola o 20 minút skôr. Vo vlaku mali povolené mobily, takže cesta vlakom nebola až taká nuda. Na stanicu v Žiline prišli o 9.15. Zo stanice išli po horúcom slnku smerom k Budatínu. Chvíľu si oddýchli v parku Budatínskeho zámku. Počas oddychu k nim prišiel malý čiernosrstý túlavý pudlíček. Bol priateľský, nikoho nepohrýzol. Do zámku piataci nešli, navštívili drotárske múzeum. Boli tam pekné drotárske výrobky, hlboká studňa a kroje so starými výrobkami, ktoré sa používali v minulosti. Z okna bolo vidieť von na zámok a na polená. Na nich ležala bábika v bielom svetríku. Po múzeu išli piataci do parku. V parku chalani hrali

• Reportáže zo školského výletu 5.A: Čítať viac
                  • Medžugorie

• 22. 6. 2023
                  • S očakávaním i veľkou bázňou sme vo štvrtok večer nastupovali do autobusu. Cieľ bol vzdialený takmer 1100km – Medžugorie.

Ráno sme poprosili o Božie požehnanie na pútnickom mieste Panny Márie Lurdskej vo Veprici pri Makarskej. Pre chladné počasie sa k moru ísť nedalo, no vynahradili sme si to popoludní v bazéne v Medžugorí.

• Medžugorie: Čítať viac
              • Kontakty

• Základná škola s materskou školou sv. Margity
                • 0911242336
                • PaedLic. Ing. Ľubica Mišíková, PhD. riaditeľka školy +421 911 242 336, 042 463 52 67
                • Námestie slobody 562/1 020 01 Púchov Slovakia
                • Stravovanie ekonómka (vyúčtovanie a platenie stravy ZŠ a MŠ): 0910 852 312 Odhlasovanie stravy MŠ: 0910 852 310